Sagsbehandler til hjælpemiddelteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Visitation & Hjælpemidler søger en terapeut til behandling af ansøgninger om støtte til køb af bil samt andre områder.

Brænder du for den gode kommunikation med borgerne – på skrift, over telefon såvel som i borgers hjem? Evner du at have mange bolde i luften med flair for at se muligheder frem for begrænsninger? Kan du bringe dine kolleger og tværfagligheden i spil, når der er brug for det?

Visitation og Hjælpemidler tilbyder dig følgende:
  • Stillingen er på 32-37 t. ugentligt.
  • Hovedarbejdsområdet ligger indenfor Servicelovens § 114 støtte til køb af bil, og evt. afgrænsede adm. sagsbehandling af §112 syns- og høretekniske hjælpemidler
  • Sagsbehandling med høj grad af borgerinddragelse og involvering,
  • Arbejdsopgaverne spænder over administrativ sagsbehandling, vagtfunktion med telefonbetjening, internt og eksternt samarbejde mv.
  • Kompetente og hjælpsomme kollegaer, som altid står klar til hjælpe.
  • Sparring på dit skriftlige arbejde med udgangspunkt i Lejre Kommunes skrivepolitik.
  • Et stærkt arbejdsfællesskab, der har fokus på drift, faglig udvikling og trivsel.
Visitation og Hjælpemidler ønsker at du besidder følgende:
  • Er uddannet som HK, ergo- eller fysioterapeut
  • Har erfaring med sagsbehandling og myndighedsarbejde.
  • Evner at inddrage borgeren i sagsbehandlingen.
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Lyst til at dele din viden og bringe din undren i spil.
  • Kendskab til Fælles sprog III metoden og gerne KMD Nexus Sundhedslogistik er en fordel, men ikke et krav.
  • Bidrager til det gode arbejdsmiljø.
Om os – du bliver en del af et team og en del af fremtiden

Som ny sagsbehandler bliver du en vigtig del af sagsbehandlerteamet i Visitation & Hjælpemidler, der er organiseret under Center for Velfærd & Omsorg. Vores arbejdssted er præget af et stærkt fagligt arbejdsfællesskab, en god trivsel og en velfungerende TRIO. Sammen med 4 andre sagsbehandlende terapeuter, 8 visitatorer og 3 administrative medarbejdere og en leder, arbejder vi hver dag for at levere den bedste borgerbetjening i Lejre Kommune. Vi er engagerede i at hjælpe hinanden og skabe en faglig og koordineret sagsbehandling på tværs af vores arbejdsområder. Vi lægger stor vægt på social kapital - vi har en tydelig og fælles forståelse af vores kerneopgave og ved, at det kræver samarbejde baseret på høj tillid og retfærdighed.

Lejre Kommune er et sted, der byder på plads til gode ideer. Vi er en kommune, der tænker nyt og fornyer livet på landet, samtidig med at vi er tæt på byen. Her findes stærke fællesskaber, både for vores borgere og for os som kolleger på arbejdspladsen. Vi er bevidste om relationen mellem borgere, politikere og embedsmænd. Sammen bygger vi den moderne landsby, hvor kvalitet er i centrum. Er det et sted, hvor du har lyst til at arbejde?

Vi ser frem til at byde dig velkommen og til at arbejde sammen med dig om at skabe en positiv fremtid for vores borgere og vores kommune.

Løn og ansættelse

Vores nye kollega skal tiltræde den 1. februar 2024. Stillingen er er med normtid på 32 - 37 timer ugentligt.

Arbejdstiden er på hverdage i dagtimerne, med mulighed for normudligning.

Du vil blive ansat som selvtilrettelæggende efter gældende overenskomst.

Der er mulighed for én hjemmearbejdsdag om ugen.

Arbejdsstedet er Møllebjergvej 4, 4330 Hvalsø. Stillingerne kræver, at du har kørekort.

Du skal kunne fremvise privat straffeattest inden ansættelse kan finde sted.

Sådan søger du

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning og dit CV til linket i annoncen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lejre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Lejre Kommune, Møllebjergvej, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951380

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet