Økonomimedarbejder med systemansvar til privat virksomhed i vækst – Hvalsø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

www.handicapformidlingen.dk
Arbejdssted: Åsvejen 36, 4330 Hvalsø
Kontakt: Katrine Andersen eller Søren Rynkebjerg
Telefon: +45 71 99 50 19 / +45 71 997 387
Ansøg her

Vi ønsker at styrke vores HR- og økonomiteam og leder derfor efter en stærk holdspiller, som ikke er bange for at tage fat og løfte i flok. Ligeledes en kollega der er handlingsorienteret, og som ser muligheder i forandringer, da vi med afsæt i en buldrende vækst selvsagt må omstille os løbende.

Vi ønsker en kollega med erfaring indenfor prisopsætning, med god talforståelse og interesse for at dykke ned i overenskomster, samt formår at omsætte det skrevne til opsætning i vagtplanssystemet. Vi står overfor implementering af nyt vagtplanssystem (MitHF/ temponizer, Visma Koncernen) for den største del af vores kundegruppe og dermed den største gruppe af handicaphjælpere, hvorfor det vil være en fordel at have erfaring indenfor implementering og opsætning, således vi sikrer at få mest muligt ud af systemet og kan levere service af høj kvalitet til vores ansatte handicaphjælpere. Vi forestiller os, at du bliver vores interne specialist, når det kommer til opsætning og lønbehandling i MitHF og du vil derfor opleve, at kollegaer på sigt kommer til dig for vejledning.

Der vil i forbindelse med opstarten ske oplæring i systemer og processer i tæt samarbejde med kollegaer.

Som person er du imødekommende og åben overfor for nye opgaver og systemer. Du er omstillingsparat og klar til at tage fat i nye udfordringer. Det er vigtigt, at du tager ansvar for dine opgaver, og overholder deadlines.

Stillingen indebærer bl.a.:

  • Indgående kendskab til overenskomsterne på området og evnen til at omsætte det til vores vagtplans- og lønsystem
  • Opsætning af den enkelte afdeling i vagtplansystemet
  • Lønbehandling og med tiden andre opgaver indenfor økonomi
  • Diverse ad hoc-opgaver i HR- og økonomiteamet i samarbejde med kollegaer

Vi forventer at du kan og vil bidrage med:

  • Erfaring med lignende opgaver fra tidligere stillinger
  • Overblik, selvstændighed, samt grundighed
  • Kendskab til MitHF/ temponizer er en fordel, men ikke et krav
  • Kendskab til området er en fordel, men ikke et krav
  • Computerflair, Excel-erfaring, og gerne erfaring med E-conomic
  • Omstillingsparat, da opgaverne kan variere
  • Du har gå-på-mod og motiveres af at udvikle dig sammen med opgaverne
  • Du er positiv og bidrager med ”god energi” på arbejdspladsen

Vi tilbyder:

  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • 5 ugers ferie, samt 5 feriefridage
  • Fleksible arbejdstider (kontortid mellem kl. 09.00 – 15.00)
  • Sociale arrangementer flere gange årligt

Handicapformidlingen er en privat virksomhed i kraftig vækst med større trecifret millionomsætning. Vi administrerer og varetager over 600 hjælperordninger landet over. Vi bestræber os på at sikre en mere smidig hverdag både for vores borgere, men også for vores + 4.000 uundværlige fastansatte handicaphjælpere.

Vi har stor fokus på kundeservice, et positivt og godt arbejdsmiljø, samt IT-udstyr og systemer som underbygger en effektiv arbejdsdag. Vores tilgang til hverdagens opgaver samt målsætning for borgere og hjælpere tager afsæt i vores motto – “Alle fortjener en god dag”.

Handicapformidlingens administration består af ca. 60 medarbejdere, hvoraf ca. 25 sidder samlet på ét kontor i Hvalsø og du har derfor rig mulighed for sparring, samt udvikling af egne kompetencer. Herunder opkvalificering ved relevante kurser, når vi ser fælles værdi heri.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er fleksibel på mellem 30 – 37 timer om ugen, med tiltrædelse snarest, og efter nærmere aftale. Der er ansøgningsfrist d. 16.11.2023.
Send din ansøgning her: Ansøg her

Løn forhandles individuelt og fastsættes på baggrund af erfaring og kvalifikationer.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Vi indbyder gerne til en kop kaffe og en uforpligtende samtale, samt står til rådighed pr telefon hvis ovenstående giver anledning til spørgsmål.

Kontakt Katrine Andersen på +45 71 995 019 eller Søren Rynkebjerg på +45 71 997 387 for yderligere information.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lejre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS, Åsvejen, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933956

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet