Lønmedarbejder og bogholder til HR- og økonomiteam – Hvalsø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

www.handicapformidlingen.dk
Arbejdssted: Åsvejen 36, 4330 Hvalsø
Kontakt: Katrine Andersen
Telefon: +45 71 995 019
Ansøg her

Vi ønsker at styrke vores HR- og økonomiteam og leder derfor efter en stærk holdspiller, som ikke er bange for at tage fat og løfte i flok. Ligeledes en kollega der er handlingsorienteret, og som ser muligheder i forandringer, da vi med afsæt i en buldrende vækst selvsagt må omstille os løbende.

Vi ønsker en kollega med erfaring indenfor bogføring, løn og andre økonomiopgaver. Vi er som sagt en virksomhed i vækst og ønsker at øge vores HR- og økonomiteam med endnu en kollega, som primært skal bistå os med erfaring og opgaveløsning indenfor lønbehandling, bogføring, fakturering, ind- og udbetalinger i bank samt evt. hjælpe ift. indkomne budgetter og bevillinger på de ordninger, vi administrerer.

Der vil i forbindelse med opstarten ske oplæring i systemer og processer i tæt samarbejde med kollegaer.

Som person er du imødekommende og åbensindet for nye opgaver og systemer. Du er omstillingsparat og klar til at tage fat i nye udfordringer.
Det er vigtigt, at du tager ansvar for dine opgaver, og overholder deadlines.

Stillingen indebærer bl.a.:

  • Lønbehandling
  • Bogføring af løn, ind- og udbetalinger og andre poster
  • Fakturering til kommuner og regioner
  • Med tiden andre opgaver indenfor økonomi, f.eks. håndtering af indkomne bevillinger og budgetter m.v.
  • Diverse ad hoc-opgaver i HR- og økonomiteamet i samarbejde med kollegaer

Vi forventer, at du kan og vil bidrage med:

  • Uddannelse indenfor løn- og økonomi er en klar fordel
  • Erfaring med lignende opgaver fra tidligere stillinger
  • Overblik, selvstændighed, samt grundighed
  • Kendskab til området er en fordel, men ikke et krav. Har du tidligere siddet i kommunalt regi med budgetter indenfor området, så hører vi meget gerne fra dig.
  • Computerflair, Excel-erfaring, og gerne erfaring med E-conomic
  • Omstillingsparat, da opgaverne kan variere
  • Du har gå-på-mod og motiveres af at udvikle dig sammen med opgaverne
  • Du er positiv og bidrager med ”god energi” på arbejdspladsen

Vi tilbyder:

  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • 5 ugers ferie, samt 5 feriefridage
  • Fleksible arbejdstider (kontortid mellem kl. 09.00 – 15.00)
  • Sociale arrangementer flere gange årligt

Handicapformidlingen er en privat virksomhed i kraftig vækst med større trecifret millionomsætning.
Vi administrerer og varetager over 600 hjælperordninger landet over. Vi bestræber os på at sikre en mere smidig hverdag både for vores borgere, men også for vores + 4.000 uundværlige fastansatte handicaphjælpere.
Vi har stor fokus på kundeservice, et positivt og godt arbejdsmiljø, samt IT-udstyr og systemer som underbygger en effektiv arbejdsdag. Vores tilgang til hverdagens opgaver samt målsætning for borgere og hjælpere tager afsæt i vores motto – “Alle fortjener en god dag”.
Handicapformidlingens administration består af ca. 60 medarbejdere, hvoraf ca. 25 sidder samlet på ét kontor i Hvalsø og du har derfor rig mulighed for sparring, samt udvikling af egne kompetencer. Herunder opkvalificering ved relevante kurser, når vi ser fælles værdi heri.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er fleksibel på mellem 32 – 37 timer om ugen med fremmøde 5 dage om ugen med tiltrædelse snarest, og efter nærmere aftale.
Der er ansøgningsfrist d. 02-01-2024.

Løn forhandles individuelt og fastsættes på baggrund af erfaring og kvalifikationer.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge – uanset køn, seksuel orientering, etnisk baggrund, religion, handicap eller alder. Vi tror på, at vores forskellighed beriger vores organisation og hjælper med at nå vores mål i fællesskab.

Vi indbyder gerne til en kop kaffe og en uforpligtende samtale, samt står til rådighed pr telefon hvis ovenstående giver anledning til spørgsmål.
Kontakt Katrine Andersen på tlf. +45 71 995 019 for yderligere information.

Send din stilling her: Ansøg her

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lejre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS, Åsvejen, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960838

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet